وزیر رفاه: ١٥ روزه به درخواست‌کنندگان یارانه پاسخ می‌دهیم

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اصلاح نظام یارانه‌ای از مردم خواست اشتباهات احتمالی در هنگام اجرای طرح را با سعه صدر تحمل کنند و گفت: ما خود را متعهد می‌دانیم که پس از ثبت اعتراض از ٥ خردادماه و از طریق سامانه yaraneh١٠. ir (موضوع کمیسیون ماده ١٠ قانون هدفمند کردن یارانه‌ها)، حداکثر تا ١٥ روز پاسخگوی شهروندان باشیم. علی ربیعی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره حذف گروه‌های غیر نیازمند از دریافت یارانه توضیحاتی داد. وی به ایسنا گفت: باید توجه شود که از سال ١٣٨٩ به این سو تنها در طرح‌های عمرانی کشور٥٠٠ هزار نفر شغل خود را از دست داده‌اند و این نتیجه فشار هزینه پرداخت یارانه‌های نقدی بر منابع عمرانی است. هزینه یارانه‌های نقدی در سال جاری بیش از دو برابر بودجه طرح‌های عمرانی کشور خواهد بود. استمرار این وضعیت به معنای افزایش بیکاری جوانان این کشور است که به‌طور قطع مورد نظر مردم خوب ما نیست. وی اضافه کرد: اصلاح نظام یارانه‌ها تصمیمی شجاعانه و تحقق آن نیازمند فعالیت صادقانه است. شایسته آن است که همه ما به منافع درازمدت و مصلحت جمعی همه ایرانیان و نسل‌های آتی بیندیشیم.


Search Results

 

    وزیر رفاه: 15 روزه به درخواست کنندگان یارانه پاسخ می دهیم - قطره

    www.ghatreh.com/.../وزیر-رفاه-روزه-درخواست-کنند...

 

Translate this page

1 hour ago - اندیشه ها: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اصلاح نظام یارانه ای از مردم خواست اشتباهات احتمالی در ه.

وزیر رفاه: ١٥ روزه به درخواست کنندگان یارانه پاسخ می دهیم

karnews.ir/.../وزیر-رفاه-١٥-روزه-به-درخواست-کنندگا...

Translate this page

1 hour ago - وزیر رفاه: ١٥ روزه به درخواست کنندگان یارانه پاسخ می دهیم ... اندیشه ها: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اصلاح نظام یارانه ای از مردم خواست ... داد : راه اندازی اولین "سامانه ملی مشاغل ایران"/ اجرای بیمه های اجتماعی فراگیر در سال 94.

وزیر رفاه: 15 روزه به درخواست‌کنندگان یارانه پاسخ می‌دهیم

sahebkhabar.ir/.../وزیر-رفاه-15-روزه-به-درخواست-کنن...

Translate this page

7 hours ago - علی ربیعی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره حذف گروه‌های غیر نیازمند از دریافت یارانه توضیحاتی داد. وی به ایسنا گفت: باید توجه شود که از ...

وزیر رفاه: 15 روزه به درخواست کنندگان یارانه پاسخ می دهیم ...

tnews.ir/news/3C0841690560.html

Translate this page

وزیر رفاه: 15 روزه به درخواست کنندگان یارانه پاسخ می دهیم.

بربیایند - جدید

sc0rpion.ir/بربیایند/

Translate this page

Apr 20, 2015 - برنامه 90 - بحث در رابطه با اتفاقات تبریز (94/2/28) (صوتی) · :: نسخه جدید نرم افزار .... وزیر رفاه: ١٥ روزه به درخواست‌کنندگان یارانه پاسخ می‌دهیم.

اتفاقهای امروز بورس . فرصتی برای رصد کردن بازار [آرشیو] - برگه ...

forum.talarebourse.com/archive/index.php/t-52116-p-15.html

May 21, 2011 - معاون وزیر اقتصاد با بیان اینکه پول یارانه به مردم را از بودجه می دهیم و 6 هزار میلیارد ..... این شاخص در سال 1385 (77/1-) و 1388 (94/1-) از واقعیت بخش اول حکایت دارد. ..... وزارت رفاه و تامین اجتماعی به شش سوال دیگر یارانه‌ای مردم پاسخ داد ..... کردند که به «همه درخواست‌کنندگان» یارانه نقدی خواهند پرداخت، آن هم به طور مساوی.

بلاغت - گروه پژوهشی نهج البلاغه

www.nahj110.ir/4249-بلاغت

Translate this page

استخدام پیک در تهران | هفته دوم اردیبهشت 94 .... وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی خبر آغاز مرحله دوم حذف یارانه پردرآمدها را تکذیب کرد. ..... از همین رو با برخی کشــورها وارد مذاکره شــدیم و کار مشــترک انجام می دهیم. ... عنوان, پاسخ, بازدید, توسط ..... پنج روزه را در یمن برای سهولت امدادرسانی ها به این کشور در صورتیکه انصارالله (حوثی ها) ملزم ...

[PDF]دولت به زوج های جوان یارانه مسکن می دهد - روزنامه پیام زمان

www.zamandaily.ir/.../article/.../zaman%20all-2883.pd...

Translate this page

Nov 12, 2014 - محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه کشورمان با اشاره به. مذاکرات هسته ای ... این کشور در پاسخ به سوالی در خصوص پیشرفت مذاکرات .... یک روزه این مذاکرات تصمیم گرفته خواهد شد. ... تالش مان را ادامه می دهیم و اگر ...... دوم آذر پیش نویسالیحه بودجه 94 به دولت تقدیم شود. ...... وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه در حال.

دریافت ریز مکالمات تلفن همراه از طریق اینترنت - ایران حال

www.iranhall.com/.../دریافت-ریز-مکالمات-تلفن-همراه...

Translate this page

Aug 18, 2008 - وزارت رفاه، آمار دقیق حذف یارانه‌بگیران در سال 94 را اعلام کرد ... همراه اول " ایمیلی را به پست الکترونیکی شخص درخواست‌کننده سرویس غیر حضوری ارسال می‌کند. ... وی ادامه داد: مشترک پس از تکمیل این فرآیند می‌تواند با مراجعه به یکی از دفاتر خدمات ... صدوقی در ادامه با اشاره به سرویس جدید دیگری از همراه اول اظهار داشت: در این ...

اخبار :: شایعات :: شنیده ها www.bourex.info

talarebourse.bourex.info/viewtopic.php?t=5758...