اگر یارانه اردیبهشت ماه 94 واریز نشود چه باید کرد

در صورت واریز نشد یارانه با مراجعه به شعبه بانک واریز یارانه .........

. برای ثبت نام یارانه مرحله دوم به کجا مراجعه کنیم؟

 

برای ثبت نام به سایت www.refahi.ir که زمان شروع از ۲۰ فروردین با توجه به نخستین رقم سمت راست شماره ملی که از صفر شروع می شود و تا ۹ ادامه دارد یعنی این ثبت نام تا ۳۰ فروردین ادامه دارد.

 

2. اگر افراد موفق به ثبت نام در زمان تعیین شده نشدند برای ثبت نام چه کار کنند؟

 

کسانیکه در طول ۱۰روز موفق به ثبت نام در فرم های خود اظهاری نشدند می توانند ۳۰ فروردین ماه با ورود به سامانه ثبت نام، فرم های خود اظهاری اعلام شده اطلاعات خود را در جهت دریافت هدفمندی یارانه ها در سامانه درج کنند.

 

3. چه اطلاعاتی برای ثبت نام لازم است؟

 

مشخصات سرپرست خانواده، کدملی سرپرست، درآمد کل اعضای خانوار، آدرس محل سکونت، مشخصات اعضای خانواده و کد پستی

 

4. در صورت موفق نشدن ثبت نام با چه شماره ای تماس بگیرند؟

 

۹۰۰۹۰۰۰۰۱۷با این شماره تماس بگیرند.



 

1.      پرسش و پاسخ های کلیدی متقاضیان دریافت یارانه

2.      www.persian-star.org/yaraneh-2/

3.      Translate this page

4.      با توجه به آغاز ثبت نام متقاضیان یارانه نقدی در فاز دوم اجرای قانون هدفمند سازی یارانه ها، پایگاه اطلاع رسانی دولت به برخی سوالات ... آیا امکان برداشت مابه التفاوت واریزی در فروردین ماه وجود دارد؟ .... اگر شماره حسابی در سامانه پذیرفته نشود چه باید کرد؟

5.      پاسخ به تمامی پرسشهای مربوط به یارانه ها | استخدام

6.      www.estekhtam.com/پاسخ-به-تمامی-پرسشهای-مربوط...

7.      Translate this page

8.      Nov 11, 2010 - یا ازدواج برای اعلام تغییرات در اطلاعات اقتصادی خانوار چه باید کرد؟ ... واریز یارانه براساس استان محل تکمیل فرم اطلاعات اقتصادی خانوار می باشد . .... اگر خانواری موفق نشود در این یک هفته شماره حساب خودرا وارد سایت نماید چه کند؟

9.      الف - پاسخ ۱۲ سوال کلیدی متقاضیان دریافت یارانه

10.  alef.ir/vdcdsx0x9yt0xf6.2a2y.html?222136

11.  Translate this page

12.  Apr 9, 2014 - با توجه به آغاز ثبت نام متقاضیان یارانه نقدی در فاز دوم اجرای قانون هدفمند سازی ... سوال هفتم: اگر شماره حسابی در سامانه پذیرفته نشود چه باید کرد؟

13.  ثبت نام اینترنتی شماره حساب یارانه و پیگیری ثبت - کافه ...

14.  cafenetyar.com/deteails.aspx?k=86

15.  Translate this page

16.  مدیر عامل هدفمند سازی یارانه ها در مورد منابع اطلاعاتی اشاره کردند که اطلاعات کاملی ... های اطلاعاتی ما کامل است و اگر نیاز باشد می توانیم راستی آزمایی کنیم ، زیرا قانون به ما ..... کردم گفتند باید ستاد واریز یارانه جوابگوی شما باشد حالا باید چیکار کرد ...

17.  19 سوال و جواب مهم درباره یارانه ها

18.  www.entekhab.ir/.../19-سوال-و-جواب-مهم-دربا...

19.  Translate this pageEntekhab

20.  این خانوارها باید در اسرع وقت به بانک مربوطه مراجعه و نسبت به ثبت نهایی و تأیید ... در قالب نهایی و دائم در سامانه مزبور ثبت نشود، یارانهای به حساب آنها واریز نخواهد شد. ... لذا اگر همچنان مغایرتی در مبلغ یارانه واریزی و تعداد نفرات واقعی خانوار وجود دارد، از ... زوج واریز شده، در مرحله بعد، از آن خانوار کسر و به حساب زوجه واریز خواهد کرد.

21.  پاسخ سوال های شما در مورد ثبت نام یارانه | فرهنگ نیوز

22.  www.farhangnews.ir/content/70155

23.  Translate this page

24.  Apr 8, 2014 - 1- عدم واریز مبلغ یارانه نقدی به حساب افرادی که از طریق سامانه رفاهی ثبت نام ... سوال هفتم: اگر شماره حسابی در سامانه پذیرفته نشود چه باید کرد؟

25.  برای پاسخ به سوالات در مورد یارانه ها به شماره ی 09620 تماس ...

26.  ali70.com/3196/comment-page-2

27.  Translate this page

28.  Nov 15, 2010 - کسانی که حالا ثبت نام می کند یارانه های گذشته به حسابشان واریز میشود ؟ .... لطفا راهنمائی بفرمائید چه کار باید کرد؟ .... مرادی افزود: سازمان هدفمندی یارانه ها اگر در بررسی های جدید خود مطمئن شود که ۲۸ هزار تومان ... از کشور هستند، یارانه پرداخت نشود و در این رابطه مسائل به طور دقیق از سوی مسئولان در حال پیگیری است.

29.  سوالات متداول - بانک ملی ایران

30.  https://www.bmi.ir/Fa/FAQList.aspx?...

31.  Translate this pageBank Melli Iran

32.  17) اگر کد 2 cvv پاک شود یا ناخوانا باشد چه باید کرد؟ ... وجه از حساب کسر و پول به مشتری پرداخت نشود چه اقدامی برای دریافت وجه لازم است؟ ... 37) چرا انتقال کارت به کارت در اواخر ماه و در زمانی که یارانه ها به حساب واریز می شود، به مشکل برمی خورد؟

33.  اگر مشکل یارانه حل نشود استخوان لای زخم همچنان باقی می‌ماند

34.  shohadayeiran.com/.../اگر-مشکل-یارانه-حل-نشود-است...

35.  Translate this page

36.  یکی از مراجع تقلید گفت: اگر مشکل پرداخت یارانه حل نشود استخوان لای زخم همچنان ... خانوادگی اظهار ‏کرد: باید خداوند را در نظر بگیریم و هیچ گناهی را کوچک نشمریم.‏

37.  استفتائات - مستثنیات خمس - khamenei.ir

38.  farsi.khamenei.ir/treatise-content?id=222

39.  Translate this page

40.  س88: آیا یارانه مسکن که دولت به کارمندان خود می‌‌دهد مشمول خمس می‌‌شود؟ ... نیاز و در حدّ شأن است) اگر مدتی بر آن بگذرد و استفاده نشود، مسأله‌ی خمس آن چگونه است؟ ... ج) اگر پدر شما در خصوص پرداخت خمس این زمین وصیتی کرده، اول باید به وصیّت عمل شود و .... به نیت جهیزیه تهیه شده است می‌توان بعد از چند سال برای مصرف دیگری استفاده کرد؟

41.  وزارت نفت: اگر گازهای گلخانه‌ای کنترل نشود باید جریمه ...

42.  www.qomefarda.ir/news/121666

43.  Translate this page

44.  Dec 9, 2014 - وزارت نفت: اگر گازهای گلخانه‌ای کنترل نشود باید جریمه سنگین بپردازیم ... مدیر ایمنی، بهداشت و محیط زیست وزارت نفت تصریح کرد: اگر این برنامه عملیاتی ما .... شرکت مبین صف میلیونی خود را واگذار کرد · زمان واریز یارانه نقدی ...

45.  چه کسی پاسخ گوی نگرانی های یارانه ای مردم است؟ - شفاف

46.  www.shafaf.ir/.../چه-کسی-پاسخ-گوی-نگرانی-های-یارا...

47.  Translate this page

48.  بنده کارگر شرکتی هستم اما مابه التفاوت یارانه برایم واریز نشد چرا لطفا رسیدگی کنید. .... اگر یارانه را قطع کنند با این تورم سرسام آور چه کنیم؟ ... یه نفر بگه کجا باید اعتراض کرد من چیزی به سکته زدنم نمونده من حتی جایی .... باشد در این دام گرفتار نشود وگرنه تا دنیا دنیا است مردم به ایشان و منتسبین به او هرگز اعتماد نخواهند کرد.

49.  روحانی ترسید یارانه ها را قطع کند/ دولت باید به مردم بگوید ...

50.  www.fardanews.com/.../روحانی-ترسید-یارانه-ها-را-قط...

51.  Translate this page

52.  Apr 13, 2014 - برخی معتقدند اگر یارانه،‌‌ همان پول نفت است به همه تعلق دارد و حق مسلم افراد است؟ ... از مردم یارانه نقدی را پرداخت کند و به گروهی دیگر این یارانه را ندهد. ... داد و گفت: دولت جدید وقتی روی کار آمد آقای روحانی باید یارانه ها را قطع می کرد.

53.  Fars News Agency : اگر مشکل یارانه حل نشود استخوان لای زخم ...

54.  www.farsnews.com/printable.php?...

55.  Translate this pageFars News Agency

56.  Apr 9, 2014 - یکی از مراجع تقلید گفت: اگر مشکل پرداخت یارانه حل نشود استخوان لای زخم ... اظهار ‏کرد: باید خداوند را در نظر بگیریم و هیچ گناهی را کوچک نشمریم.

57.  زیباکلام: روحانی ترسید یارانه ها را قطع کند/ دولت باید به مردم ...

58.  namehnews.ir/.../زیباکلام-روحانی-ترسید-یارانه-ها-را-...

59.  Translate this page

60.  این تئوریسین جریان اصلاحات افزود: آقای روحانی باید محکم جلوی یارانه ها می ایستاد و از پرداخت فله ای آن جلوگیری می کرد. اگر از همان ابتدای کار دولت جلوی پرداخت ...

61.  کارمندایران90 - سئوالات متداول طرح فاز دوم یارانه

62.  bahramnasiri90.blogfa.com/post-97.aspx

63.  Translate this page

64.  کارمندایران90 - سئوالات متداول طرح فاز دوم یارانه - عمومی. ... سوال هفتم: اگر شماره حسابی در سامانه پذیرفته نشود چه باید کرد؟ - در صورتی که شماره حسابی اعلام نکرده ...

65.  کواکبیان: یارانه به 10 میلیون قشر مرفه ای که شناسایی شده ...

66.  khordadnews.ir/print.php?id=56711

67.  Translate this page

68.  وی تصریح کرد: مطابق سخن شهید بهشتی اگر احزاب تشکیل نشود باندها ایجاد می شوند بنابراین باید خواسته های مردمی را تجمیع و از طریق احزاب به دولت اعلام کنیم.

69.  خلاصه سریال ها - یارانه نان امسال چند تومان است؟

70.  www.amayesh93.ir/post/81

71.  Translate this page

72.  ... نفر، به حساب سرپرستان خانوار واریز کرده بود را به عنوان یارانه نان در 12 ماه سال گذشته در نظر گرفت. ... البته دولت در سال گذشته برای 12 ماه یارانه نان را پرداخت کرد و اگر در سال جاری توافق صورت بگیرد که قیمت نان بالا نرود،‌ دولت باید یارانه‌ای ... برای اعلام انصراف از دریافت یارانه نقدی به آنها پیامک ارسال کرده بود اختصاص ندهد،‌ ...

73.  هدفمندسازی یارانه‌ها در ایران - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

74.  fa.wikipedia.org/.../هدفمندسازی_یارا...

75.  Translate this pagePersian Wikipedia

76.  روز بعد دولت ایران با انتشار اطلاعیه‌ای رسمی اعلام کرد که قیمت بنزین آزاد از این ... در اولین مرحله واریز یارانه نقدی به حساب خانوارها، با پرداخت ۴۰ هزار و پانصد تومان به ... نشان می‌دهد که اگر از فروش هر ارز ۱۲۲۶ تومانی با نرخ آزاد فقط ۱۰۰۰ تومان به خزانه واریز ... از مئونه زندگی را تأمین کند و در مئونه سال مصرف نشود باید خمس آن پرداخت شود.

77.  هدف هدفمندی یارانه ها چه بود و چه شد - ماهنامه گزارش

78.  www.gozaresh.com/.../هدف-هدفمندی-یارانه-ها-چه-بود-و-...

79.  Translate this page

80.  6 days ago - با این بیان اگر قرار است به عده ای یارانه پرداخت نشود باید دلیل و برهان شرعی و یا قانونی ارائه شده و آنها را قانع کرد و از توسل به زور اجتناب نمود؛ ...